Summertime

Sommarlovet har börjat vilket betyder att det blir lite glest mellan uppdateringarna (som om det inte varit det förut men...). Jag hade min första arbetsdag idag, gick upp klockan 06.00 och åkte hemifrån en halvtimme senare, slutade halv fyra och åkte sedan hem för att somna på altanen i solen. Imorgon blir det jobb igen och efter det får vi se hur det blir, jag hoppas på att jag får jobba minst en dag till denna vecka, och även några dagar v26/27. *

En resa till Cypern är bokad den 16 juli. Ett Tsokkos hotel i Fig Tree Bay blir i en vecka! Längtar bara lite ;)


Kommentarer
Linn :)

SOMMAR!, vi ses på lördag <3

2010-06-27 @ 17:25:12
URL: http://photomusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0