color, color and more color

Gjorde en ny design inför databasdesignen.. och jag gillade den så mycket att jag gjorde om min egen blogg...


Det är ju vår nu, och då älskar jag att få fram de ljusa vårfärgerna. Jag verkligen älskar våren, blommorna kommer fram, solen värmer äntligen och man behöver inte ha på sig fem lager med kläder för att hålla sig varm. Och när våren kommer så blir man påmind om hur kort tid man har kvar i skolan. Snart är det sommarlov!! Men... nu har jag blivit tillräckligt gammal för att fixa ett sommarjobb på allvar, jag har försökt och försökt och nu har jag kanske fixat tre veckor på ett företag som håller på med medicin (perfekt för mig då det är något jag vill arbeta med i framtiden) och jag kanske kan få till någon vecka hos ett företag som håller på och byter datasystem och behöver hjälp med att rensa ur det gamla. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0