It's not that simple

Började på ett nytt projekt idag. Jag hoppas att det kommer att bli bra, jag har en känsla av att det kommer att bli det as well. Slänger upp en liten bild på hur det ser ut just nu, det blir inget mer tecknande idag för jag orkar verkligen inte med det. Hoppas att jag kan komma en bit på vägen imorgon, ska försöka att verkligen lägga ner mig på det här, har börjat inse att det inte räcker med tre timmar för att bli klar med ett porträtt. Inte om det ska bli bra i alla fall.



Baby, it's not that simple.


Kommentarer
Linn Karlsson

men coolt!, såg inte först att det var en fiol först men när jag öppnade bilden så såg ja de!!, den var skitfin!:D

2010-05-11 @ 10:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0