ms. I'm on a mission

Idag var det en sådan där dag då man bara vill ligga kvar i sängen hela dagen. Men även jag insåg att det var dags att gå upp när klockan var elva. Det var längesen jag låg kvar så länge, flera år skulle jag tro. 

Någon timme senare tog jag fram cykeln och drog iväg. Klockan var då 13.37 enligt min mobil. Jag cyklade ner till Tynäsudden, en otroligt fin del av orten där jag bor. Udden består av klippor och jag bara älskar att sitta där och njuta av utsikten efter att ha cyklat. Hemvägen är dock inte lika mysig då den för det mesta består av uppförsbackar på flera hundra meter. Det var lite kallt ute idag, och solen var täckt av moln, så det var inte riktigt lika mysigt på udden som det kunde varit. 

Är stolt över att jag lyckades cykla lika snabbt hem från som ner till udden, med tanke på alla uppförsbackar. 15 minuter tog det, dvs 30 minuter totalt på en mil nästan exakt. När jag kom hem var klockan 14.25. Det var bara att gå in och sätta sig vid datorn, jag har en historiauppsats som ska in på torsdag. Men men... hoppas att jag kan få lite inspiration nu när jag har rensat skallen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0