Summer rain

Har precis fått uppleva sommaren första sommarregn. Ja, okej, det är inte officiellt sommar än, men idag var det upp mot en 25-30 grader i solen och vi satt ute på håltimmarna för att sola! Och jag med min otroliga solupptagningsförmåga har redan börjat få lite färg! Kanske har börjat få en bra grund i tid till skolavslutningen! 

Det började som sagt regna förut, stora biffiga regndroppar. Och sedan kom åskan och blixtarna. Jag är såklart livrädd för åska och blixtar såvida jag inte är hemma (och det var jag såklart inte) så det var lite obehagligt måste jag säga. Speciellt när man kom till torget och man såg blixten på himlen och hörde åskan bara någon millisekund efter. Belysningen på Bergqvist skor försvann också i och med åskan, och jag såg att Burger King hade lite problem med att få sina skärmar att visa menyerna. Inte kul!

Men lite mysigt måste jag erkänna att det var, när man satt i skolan och regnet kom och sedan hörde man åskan mullra lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0