Magic is in the air

Här i värmland har det kommit snö. Och idag fick jag sluta tidigare än det var tänkt. Så istället för att komma hem kvart över fem kom jag hem kvart i tre. Detta gjorde att jag kunde gå ut och gå i skogen ett tag. Åh det var så fint! Det var så otroligt otroligt otroligt vackert. Snötyngda granar och snötäckta stigar överallt! Det kändes liksom magiskt. Samtidigt blir det ett annat ljus utomhus, det är en aning ljusblått. Åh jag blir så förälskad. 

Snö är helt enkelt magiskt. Jag mår så bra när snön har lagt sig. Vintern är min favoritårstid, då får jag tid att åka skidor och skridskor, allting är täckt av snö och så har vi ju julen! Tomtar, Peter Jöback, julgranar, julbak. Åh....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0