relax, take it easy

Äntligen får jag lite tid för mig själv. Idag hade jag fysikprov, och nästa prov är inte förrän nästa torsdag! Det är ju hur underbart som helst! Finns säkert de som tycker att det här låter galet, jag har ju ett prov varje vecka! (Fram till och med v 48 faktiskt) men jag kan säga att det här är lite jämfört med hur det var i ettan och tvåan.

För att fira att jag äntligen får vila lite så bakade jag chokladbollar idag. ÅH vad längesen det var! De blev så otroligt goda! 

Bara för att göra det här inlägget lite mer allsidigt ska jag länka till några videos av The Lonely Island. Ett komediband med en av de charmigaste killarna jag någonsin sett. 











Jag verkligen älskar detta band! Det är svårt att begränsa sig till så få videos....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0