Struktur

Okej, jag är inte bra på att uppdatera. Jag har inte alltid något att skriva om. Det händer inte mycket i mitt liv som inte har med skola eller vampyrer att göra. Med lite inspiration från en underbar blogg jag följer: hhtp://www.thomas-galvin.com , så har jag kommit på ett sätt att få lite struktur på bloggen.


Onsdag - sounds like a video of pics, en låt, video eller bild som jag hittat under de senaste dagarna och finner intressant.
Fredag - Recapqoutes and tips, kort recap av vad som hänt under skolveckan, citat, samt någon form av tips om t.ex. en maträtt, ett tv-program en blogg etc.
Söndag - Event of the week, här skriver jag om något speciellt som hänt under veckan eller om något som jag känner starkt för, t.ex busschaufförer, hockeyspelare, prov etc. 

+ något random inlägg då och då om något roligt.


Jag ska försöka att hålla mig till det här schemat, om det är möjligt. Ny design kommer det att komma upp under veckan också. Lite mer julig förmodligen, eller bara mörkare, det är ju trots allt en mörk årstid vi är inne i nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0