Do this, do that, pick me!

Hann tyvärr inte med att lägga upp några bilder igår. Ska se om jag hinner ikväll (annan dator) eller om det helt enkelt får bli en annan dag.

För idag, är en viktig dag. Det är ju val. Jag har aldrig varit sådär jätteglad i politik, men jag anser ändå att man bör göra sin plikt och pallra sig iväg för att rösta. Tycker att det är lite kul med de gamla gubbarna som står och tar blanketter för näst intill varje parti, bara för att inte visa vilka de röstar på. Gulligt, gammaldags och lite fegt måste jag säga. Vågar man inte visa vem man röstar på? Kan man inte stå för det? Eller bestämmer de sig helt enkelt när de väl står där med pennan i hand, vilka de ska rösta på? 

Nog för att jag står för vilka jag röstar på, men jag tänker inte avslöja det här. Så mycket bryr jag mig inte om politik. 

Idag är det en fin dag, så jag ska passa på att kratta lite, städa lite och ta hand om huset helt enkelt. Och, jag har tyvärr lite skolarbete att göra också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0