Inte riktigt helt 100

Jag har haft turen (?) att få ha varit sjuk från och med i lördags. En förjävlig förkylning om jag får säga det själv, det var längesen jag var med om något liknande. Idag var jag i skolan igen, men det var ganska jobbigt. Och nu på kvällen har jag haft världens hostattack som orsakade någon typ av sträckning i ryggen. Varje gång jag hostar för mycket nu så drar det i en viss del av ryggen och det är inte trevligt!

Jag hade dock en rolig dag, vi tog nämligen skolkort. Fotografen ansåg att vårt gruppfoto var indirekt katastrofalt - estetiskt sett - och jag kan nog hålla med. Vi stod lite huller om buller och hade så mycket på G överallt! Jag ser fram emot att få se slutprodukten av det, det kan nog bli underhållande. Temat var Strandkläder, som en pik till vår utlandspraktik. 

Oh, jag får inte glömma att jag faktiskt såg på "Episode 2, Season 2" av Vampire Diaries när jag kom hem. Det blir bara bättre och bättre måste jag säga. Att jag måste vänta en hel vecka på nästa avsnitt känns... jobbigt. Jag har inget tålamod. 

Mer imorgon, då lägger jag nog upp några nytagna bilder...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0