lite borta

Har varit lite borta här under veckan, inte fysiskt men psykiskt. Dagarna har gått upp och ner, schemat har varit helt beng och jag har hela tiden känt att jag har något virus i kroppen. Imorse mådde jag verkligen hemskt, det gick dock över efter två timmar och nu är jag bara snuvig och hängig. 

Har påbörjat ett broderi idag samt nästan skrivit klart en krönika som ska in i tidningen om tre veckor. 

Jag hoppas att jag kan bli riktigt sjuk nu så jag får denna skit ur kroppen, det är inte roligt.


Kommentarer
Linn

Angie du är gò!

Kan vi länka till varandras bloggar om det är ok? :) försöker komma igång lite ^^

Jag länkar till din och det skulle vara trevligt om du ville det med min om du vill alltså? :D:D

2010-09-16 @ 21:20:23
URL: http://photomusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0