Vadå helg?

Vet inte vad som hände med den här helgen, men den försvann. I lördags var jag på stan med pappa, inhandlade en Jacka på MQ och ett par skor på Bergqvist. Kom hem vid fem och sedan var det mat, och sedan åkte vi iväg till min morbror. Lite kladdkaka och prat senare så var klockan halv tio och då var det dags att åka hem. Satt då med skolarbete till halv tolv. 

Idag har jag pluggat från halv tolv till halv sju. Då var det en krönika som skulle skrivas till NWT, en Romeo och Julia uppsats och x antal rutor att jobba sig igenom i matten. Nu har jag lämnat in uppsatsen, mailat krönikan och stängt matteboken. 

Men vet ärligt talat inte vad som hände med dagen. Pappa har gjort om garderoben, jag har pluggat, vi har shoppat och ja... det tog mer tid än väntat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0