19 years has passed

Idag fyller jag 19 år. Det är inte direkt en viktig ålder, inget speciellt händer. Eller jo, det är mitt sista år som tonåring. Det är läskigt det där med att fylla år, men samtidigt är det helt underbart, man vet att livet går framåt. 

Och just i år blir min födelsedag lite mer speciell än vanligt. Jag får gå på SM-final. FBK-SAIK, tredje finalen. Den är inte avgörande, men det kommer ändå att bli så sjukt kul. 

En till sak som är ganska härligt är att det är lördag. Vilket betyder: ingen klass som står upp och sjunger för en i skolan. Jag fick sova så länge jag ville imorse. Jag har inga måsten under dagen (förutom hockeymatchen). Och jag kan, om jag vill, go crazy ikväll och inte lida av det dagen efter, för då är det söndag och då ska jag bara jobba med skolarbeten. 

Nästa lördag firar vi både mig och min bror (som fyllde 26 år den 30:e mars), så det är inte förrän då som jag får öppna några presenter. Inte för att det spelar mig någon roll, jag fyller 19, så det blir inte så många att öppna ändå.

Jag är glad över att livet går framåt, men när jag tittar på gamla bilder så har jag svårt att förstå att en sådan liten plutt kunde växa upp och bli en sådan galen, hockeyälskande, vampyrfreakish, skrivartokig, fotograferande tjej som jag är idag. 

Jag menar... titta själva så får ni se.

denna bild är tagen på min ettårsdag!





Kommentarer
Maddox

Herregud vilken sötnos du var som liten <3 Nu är du bara vacker haha :*

2011-04-16 @ 20:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0