back to basics

Och så var man tillbaka till de gamla rutinerna igen, upp tidigt på morgonen, ät frukost med halvöppna ögon, gör dig i ordning, åk till skolan, var där, klaga lite, kom hem. Fast det var en liten ändring, nu är det inte snö överallt, solen skiner och värmer, man måste inte ha supertjock jacka på sig och det börjar bli vackert ute igen! Hemma hos oss porlar det i vattendraget i skogen, fåglarna kvittrar som tokiga och solen skiner som bara den! 

Nog för att det har varit en dag med ganska många... överraskningar, men de har varit hanterbara. Min dator är tydligen tillbaka också, vilket gör mig molto happy med tanke på att jag inte var tvungen att betala 6000:- för den (To make a long story short - It-enheten är inte överens med mig och mina minneskort). 

Bilder från italien ska komma upp, inom några dagar. Hela den här veckan blev uppbokad idag, men det innebär också att jag kommer att ha en hel del att blogga om förhoppningsvis. 

Tisdag: SM-Final nr 1 FBK - SAIK
Onsdag: Jobba mediekom + bio
Torsdag: SM-Final nr 2 SAIK - FBK
Fredag: Yoga + eventuellt "köa" över internet för biljetter till SM-Final nr 5
Lördag: SM-Final nr 3 FBK-SAIK + födelsedag
Söndag: Engelska, kommunikation
(Nästa vecka: Kom.prov, eng.inl, sam.redov, sv.inl, och säkert något mer jag inte tänkt på.


Kommentarer
Per

Skönt att det löste sig med datorn ^^ Tar med din backup imorgon!

2011-04-04 @ 19:11:25
Cammie

visst är det underbart med alla fina skolsaker, känns ju bra att inte hinna längta tillbaka i alla fall xD

2011-04-04 @ 19:27:46
URL: http://cammies.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0