from italiy to sweden in 14 hours

I fredags gick jag upp halv sex på morgonen och lämnade Forli halv åtta. Klockan åtta på kvällen kom tåget fram till Karlstad. Jag reste i 12 timmar, var vaken i 18 timmar, så man kan ju säga att när jag på lördagsmorgonen tvingades att gå upp halv sju på grund av högskoleprovet så var jag inte så där jättepigg. 

Men jag tog mig igenom det ca 4 timmar långa provet, fick ett ganska bra resultat också, och satt sedan på kvällen och stickade handledsvärmare. Det finns inga riktiga tecken på att jag varit borta i tre veckor, om man räknar bort klädhögen på rummet och mitt tunga huvud. Och det är så otroligt skönt att vara hemma igen, att komma tillbaka till rutinerna och friheten att göra vad man vill. 

Nu ska jag gå tillbaka till mina handledsvärmare och sen bege mig ut på stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0