Hemma på säker mark

Från ett tiogradigt och molnigt Sevenoaks till ett tjugosexgradigt och soligt Göteborg till ett tiogradigt och regnigt Karlstad. Ja, några väderväxlingar har det varit under dagen, men nu är jag äntligen hemma. 

Nu när jag är hemma är det dock lite grejer som skall tas hand om. För det första är det ju såklart väskan som skall bort. Sedan har jag 6 uppgifter i skolan, varav 3 som ska vara klara på måndag. På Torsdag ska jag jobba, och förmodligen halva fredagen också. På Söndag ska jag åka upp till Linköping och kolla på en lägenhet. Mitt i allt detta ska jag hinna med en fika på stan med kompisarna samt hitta lite tid ute i solen så min bränna från England underhålls. 

Det kommer nog att gå, lite stressigt blir det men jag kommer ju tjäna pengar och sen när skolarbetet är klart kan jag slappna av ett bra tag. Skolan är ju snart slut så... hehhe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0