Ja... det där med timing är väl inte min grej

I tisdags mådde jag jättebra, FBK hade vunnit över Skellefteå, nu väntade sista avgörande hemmamatchen - som jag hade biljett till. Gick och la mig, smått uppspelt och försökte somna - lyckades tillslut. Sedan vaknade jag på morgonen därpå till alarmet, gick upp och åt frukost i lugn och ro... sen en halvtimme innan jag skulle åka hemifrån så insåg jag att.. Hey, jag är magsjuk! 

Så onsdagen blev för mig en svag dag, fast torsdagen var värre... jag kunde inte gå på matchen (såklart), mådde illa hela dagen, såg FBK vinna SM-guld på TV och kunde inte ens fira med mer än ett leende. 

Imorse vaknade jag, eller inatt snarare, och mådde illa igen. Det gav sig dock efter några vredesutbrott mot "de där uppe" (yes, I've got connections in heaven), så framåt 10 så mådde jag relativt bra i alla fall. 

Tillräckligt bra för att ta mig ner till köket, få något i mig, duscha och bege mig iväg till torget för att ta emot FBK. Att stå upp i en och en halv timme för en som legat ner i två och ett halvt dygn är ganska mycket att begära, så man kan ju lugnt säga att jag hade smått ont i ryggen när jag satte mig i bilen hem. Men det var sååå värt det! Jag fick fina bilder på bla. självaste Dick Axelsson när de åkte ifrån torget, och jag fick se.. Brodin tror jag, dansa runt och spela luftgitarr på scen. Full fart var det i alla fall, och lycklig blev jag. 

Så nu ska jag avnjuta min Smoothie (huskurer is the shit!) och se på ett nytt avsnitt av Vampire Diaries. 


Åh, just det, förutom SM-Guld matchen så missade jag även en inlämning i skolan samt ett nationellt Svenska B prov. Men jag gråter inga tårar för det ;)


Kommentarer
lovisa

haft en bra start på veckan?:)

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har! du kan vinna ett par valfria snygga strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se, kika på tävlingen här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-strumpbyxor.html#comment



har även 2 andra tävlingar där du kan vinna valfri vara ur fashionbox.se samt en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com

2011-04-18 @ 16:19:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0