London Calling

Fast ändå inte, jag är faktiskt i Sevenoaks. Japp, nu är snart min tredje dag i England slut, klockan är halv nio (halv tio svensk tid) vilket kanske inte ses som sent för vissa, men har man varit uppe sen sju och gått runt i en främmande stad i strålande sol så blir man ganska sliten. 

Igår var vi i London, gick på Camden Market, besökte ett fränt ställe som hette Chin Chin Laboratories (tell u all about it when I get home), gick på Borough Market, Waterstones, Strada och lite mer. 

Idag var det Deal som gällde. En kuststad som inte hade sandstrand utan stenstrand, fast mjuka stenar! Vädret var vackert, glassen god, smoothiesen fruktig och britterna galna. Svensexa här innebär: Gå runt i Kilt, äta kattmat och stå utanför en pub i flera timmar och dricka.... Det var lite... speciellt. 

Imorgon får jag slappa lite, men ska nog upp till Sevenoaks centrum och gå i lite affärer. Och sen blir det ju påskmiddag! Det är underbart att få träffa släkten igen, har saknat mina små kusiner (fast de är ju inte så små längre....) och bara kulturen här är Lovely!


Kommentarer
Mathilda

Har fortfarande inte kommit över att du inte packade ner mig!!!!

2011-04-24 @ 12:05:52
Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Spana in min nya bloggdesign och lämna din åsikt :). Glad påsk!

2011-04-25 @ 19:44:12
URL: http://flavoured.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0