Säljer som glass en varm sommardag

Idag, klockan 10.00, släpptes biljetterna för Final 5:7 mellan Färjestads Bk och Skellefteå AIK. 10.15 var de slut. Några enstaka få biljetter dök upp under den kommande halvtimmen pga folk som inteklarat av bokningstiden eller avbokat biljetterna. På lördag kommer det nog att komma upp en del till pga att folk inte hämtat ut sina biljetter. 

Jag lyckades att få tag på en biljett. Ståplats, 180 kr. Det var dock efter många om och men, jag trodde att jag var tvungen att betala på direkten, kom till internetbanksidan och stängde därifrån ner sidan eftersom jag inte kunde gå tillbaka. Maestro-kort gick inte att betala med så jag ringde far min som försökte att få tag i en biljett. En kvart senare lyckades jag att få tag på en sittplats... kollar mina bokningar och inser att min ståplatsbiljett fortfarande är kvar!

11.02 gick reservationstiden ut på biljetten, när jag såg det var klockan 10.34. På med jackan, ut till bussen, in till stan, hämta biljetten, tillbaka till skolan kl 10.57. Jag. Äger. 

Så biljetten är fixad och uthämtad. Sen har jag biljett tills imorgon också, det blir nice! 

Nu drar jag mig in mot stan igen för att äta och gå på yoga. Have a nice weekend!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0