Trailers

Bio tycker vi ju alla om att gå på... eller ja, nästan alla. 

Förra veckan gick jag på I Am Number Four, en film som jag tyckte var jättebra (om en aning läskig), men mina andra två kompisar var väl lite mer... negativt inställda till den, i alla fall till slutet. Anyway, jag tyckte som sagt att den var awesome, den hade en hel del humor i sig som passar mig perfekt och även en hel del överdriven bullshit =)

Här är trailern för den som inte har någon aning om vad jag snackar om:



En film som jag ser väldigt mycket fram emot är Pirates of The Caribbean 4. Den otroligt vackra Penelope Cruz kommer att spela en av huvudrollerna i den, och om jag inte minns fel så heter hon då Angelica ;) 

En härlig, Jack Sparrow-fylld trailer har ni här:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0