Valborg!

Det är lite glest mellan inläggen, men hellre det än att jag skriver om massa skit. (Fast det gör jag ju ändå...) 

Men idag är det en bra dag, för idag är det valborg. Nu ska jag inte komma och påstå att jag faktiskt firar valborg med att gå och kolla på brasa och ha fest med 30 pers eller något. Nej, det har väl aldrig varit min grej, när jag var yngre drog vi ner till hamnen och kollade på brasan, spelade lite på hjul och sånt. Men de där chokladjulen och ballongpilkastningarna är nu endast ett minne blott, förra året fanns det ett chokladjul, som verkade vara byggt av scouterna eller något liknande. Inte så jättekul kanske... sen regnade det också. 

Så i år blir det en lugn kväll hemma! Eller inte... några tjejer kommer över och så ska vi äta massa godis och se på film och bara mysa. För att sedan gå upp halv åtta dagen därefter och åka till Linköping på lägenhetsvisning.. YEY! 

Det blir nog en trevlig kväll trots allt, och om vi ändrar oss så finns ju brasan bara 3 km bort...


Kommentarer
lovisa

Hej har du haft en bra start på en ny vecka?:)

Tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har just nu! du har chans att vinna torrshampoo och en superbra spray jag alltid använder från schwarzkopf nya serie got2b rockin' it!

Om du vill delta, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-harprodukter-fran-schwarzkopf.html#comment

2011-05-02 @ 15:29:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0