Litet tips

Lägg er inte i ett badkar i en halvtimme efter att ni gått ut och gått och inte har ätit något på fem timmar. Ät något först. DRICK något först. Jag är borta i skallen och ska nu göra mat för att återfå klarheten. Men jag fick blåbär i alla fall! Och jag blev ren! 

2½ flyttlåda packad idag, plus fyra småkartonger. Imorgon börjar jag med kläderna, de som jag behöver ha med mig under de första två veckorna. Onsdag tar jag resten och lägger ner i lådor. Torsdag tar jag allt som är kvar på mitt rum och i de andra två rummen på övervåningen. Fredag tar jag nedervåningen samt källaren och även garaget. Lördag flyttar jag. Fan vad härligt. Men ack vad fort tiden går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0