Nolle-p

Nolle-p är nu över. Nu börjar allvaret. Nästa vecka börjar skolan på riktigt med tre kurser, massa föreläsningar och lektioner. Det är skoldag från 08.00 till 17.00. Det är också på torsdag som jag flyttar in i min lägenhet. 

Jag har bott i Linköping i exakt två veckor. Och i två veckor har jag haft väldigt kul. Så kul att jag nästa år kanske ställer upp som fadder bara för att få uppleva det igen. Allt ifrån fadderier och nolleslipsar till lunchtävlingar och sittningar. 

Nu är det dock augusti, snart september, vilket betyder att jag nu börjar längta efter julen. Godiset, glöggen, stämningen och Snön! Jag är väl inte helt frisk, men vad gör det? Peter Jöback , take me home!


Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-09-02 @ 12:32:31
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0