Botemedel

Jag har ju inte mått så bra de senaste två veckorna. Illamående var dag, ont i magen och sånt. Nu har jag äntligen hittat botemedlet, det kallas för "Värmland". På väg hem igår mådde jag inte alls bra, det blev till och med så att jag bad pappa ringa vårdcentralen och kolla om jag fick komma in på en koll idag. Eftersom jag numera bor i Linköping så gick det inte, då måste jag ringa om en akuttid och bla,bla,bla. 

Idag är första dagen på två veckor som jag vaknar utan illamående. Igårkväll kunde jag till och med äta lite. Så det är ganska lätt att komma fram till slutsatsen att orsaken till allt har varit psykologisk, utlöst utav stress och annat småttogott. Nu är den "läskigaste" tentan avklarad, jag är hemma på säker mark igen, det är tyst(!) utanför mitt fönster (inga grannar som ska in i garage eller så) och det är julstämning på hög nivå. 

Så nu ska jag gå upp, duscha, tända en brasa och äta frukost för första gången på.. ja två veckor nästan. 

Och ikväll blir det julstök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0