Fôgglera va borte

Igår var jag ute och gick med pappa, och vi träffade på några söta fåglar. Idag tänkte jag ta kort på dem så jag tog med mig lite bröd och kameran ut i skogen. Idag blåser det väldigt mycket... så jag träffade inga fåglar. Men några foton tog jag ju ändå, för det var så underbart väder ute! Inte för att de går att ladda upp... internet vill inte idag. 

Igår var jag även på hockey, vilket idag innebär total lycka. Vinst med 3-1, bra match, tryck på både stå och läktare och så fick jag träffa en av mina kompisar också. För om det är något som jag saknat i Linköping så är det hockeyn, det har blivit två matcher av två möjliga. Den femte januari blir det hemmamatch mot HV71 och den ska jag gå på! Sen får jag vänta till februari innan FBK hälsar på i Linköping igen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0