från himmel till helvete

Efter en underbar klassfest i torsdags så kom såklart dagen efter. Dagen efter är för mig ett begrepp som innebär extrem trötthet och någon form av sjukdom(oftast feber). Gårdagen bjöd däremot på magont och illamående, åh vad lyckan från nattens händelser bara försvann på tre sekunder. Det blev sängen hela dagen, tre mackor och lite vaniljglass (Mumma). 

Idag kändes det bättre när jag vaknade, men jag vågar inte hoppas på för mycket. Vill in till stan och hämta ut tågbiljetter samt inhandla någon julklapp. Sen måste jag även plugga lite Linjär Algebra eftersom jag har tenta på tisdag. 

ps. gillar att jag har en granne som visslar julsånger varje gång han ställer in bilen i garaget (under min lägenhet)-


Kommentarer
D

"åh vad lyckan från nattens händelser"



giggles ^.^

2011-12-18 @ 22:09:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0