Overall och over-all-städning

Idag var det meningen att jag skulle baka lussekatter. Det får bli nästa helg istället, för idag behöver jag städa. Tog igår tag i lägenheten på allvar genom att äntligen bära ut lite grejer i förrådet, och det kommer nog att bli en vända till idag. Är det julstädning? Nä, de vette fan. Men städning är det i alla fall. 

Sedan ska jag dra på mig overallen och cykla in till stan för att hälsa på min kompis och hennes kompis som är på besök från Värmland. Och sen blir det nog lite projektarbete... och matte...

Någon djup krönika blev det inte denna gång, men stay tuned! Snart trillar nog orden ur mig, förhoppningsvis. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0