promenad och bakning

I lördags ställde jag mig i köket och förberedde mig för att baka lussekatter. Plötsligt blev jag illamående och la mig i sängen för att vila istället. Två och en halv timme senare vaknar jag av ett sms. Det blev inga lussekatter den dagen kan jag säga. Söndagmorgonen såg ljusare ut, och lite senare på dagen lyckades jag baka 30 goa lussebullar. 

Idag tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad med en kompis. Var borta i två timmar (inräknat ett snabbt stopp på ICA), vilket gav mig ungefär 1 mil. Nu sådär massa timmar efter värker benen ganska rejält. Så imorgon tänkte jag promenera till skolan, plugga lite med klassen och sen promenera hem, alt. ta bussen hem om jag har väldigt mycket värk. 

Nu jävlar ska jag komma i form! Och såklart plugga till tentan som jag har nästa tisdag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0