För bra för att vara sant

Känner mig oerhört kreativ idag, vet inte vad det är med mig, orden bara "kommer till mig". 

"Om livet var enkelt skulle det inte finnas någon mening med det. Man hade inte behövt kämpa för något, glöden och gnistan skulle försvinna. Det skulle inte finnas några tårar, inget hat, inga negativa känslor. Men allting har sin motsats, så utan negativa känslor finns det inte heller några positiva.
Så förstå då min tveksamhet när det jag velat ha i två år, plötsligt kom till mig, utan att jag kämpat för det. Nog för att jag hört om de som glider fram i livet på en räkmacka, men jag har aldrig räknat mig själv som en av dem. Det fanns ändå en hel del kämpaglöd bakom betygen, och en massa tårar bakom kärleken. Så jag kunde inte låta bli att undra, var det verkligen sant? Hade jag fått precis det jag ville ha?"


Jag har varit duktig idag och faktiskt tränat som jag sagt att jag ska göra. Jag kan nog lyckas att bygga upp en kondition och genomföra cykelvasan till hösten.


Kommentarer
Anonym

är du på några hockeymatcher nu för tiden då?

2011-02-25 @ 10:05:16
Rokkonen

Varenda FBK-hemma match sedan 22 januari ;)Börjar hitta tillbaka till mitt gamla liv igen. Har tänkt gå på någon HHC match, men har inte hunnit än.



Får jag fråga vem det är som undrar? =)

2011-02-25 @ 15:03:11
URL: http://rokkonen.blogg.se/
Anonym

Aha HHC har ju spelat klart nu för iår :P

hehe jasså du är nyfiken? ;)

känner nog inte mig :)

Håller du till på stå plats på fbk?

2011-02-25 @ 15:46:21
Rokkonen

attans, vad synd, hade velat hinna med en match iaf :P

Nyfiken är bara förnamnet ^^

Står alltid längst fram på stå så nära spelarutgången som möjligt =) Har tröja med mitt namn på ^^

2011-02-25 @ 19:50:37
Anonym

hihi, har du nå annat forum ska jag fundera på de ;)

coolt med hockey brudar

2011-02-25 @ 20:43:15
Rokkonen

annat forum?

Hockey är awesome, det har räddat många eländiga dagar, mår alltid sjukt bra efter en match, det är lite speciella känslor...

2011-02-25 @ 20:52:21
Anonym

haha ja annat än på din blogg...



2011-02-25 @ 21:00:27
Rokkonen

Ah, jag är lite seg såhär på kvällen. FB? Finns inte många angeliqa på hammarö, så de e lätt att hitta mig ^^

2011-02-25 @ 21:05:44
Anonym

hahaha förutsatt att man har FB då vill säga ;)

förstår att du snart går sönder av nyfikenhet haha det är lite kul

2011-02-26 @ 00:11:20
Anonym

hehe done :)

2011-02-28 @ 15:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0