Hockeypojkar

Igår blev det hockey igen, otrolig stämning i hallen, ruskigt bra match och en jävla massa glädje. Tog lite foton från uppvärmningen, vågade inte ta upp kameran under matchen, de som stod bakom mig var lite väl vilda. Utökade min autograf samling på ryggen med nr 32, Nygren. 

Fick uppleva hur det kändes att gå in i en svart vägg också. Var tvungen att ta bussen hem och gå från hållplatsen, värt att tillägga är att sista kilometern är utan någon form av gatljus. Jag hade med mig en batteridriven spotlight som var min vägledare. Det gick bra, jag övervann en del av min mörkerrädsla. Haha, hem kom jag ju i alla fall, det är väl det som är det viktigaste. 

Här kommer det upp några bilder som jag faktiskt blev riktigt nöjd med, med tanke på vart jag stod, hur slitet plexit var och hur snabba spelarna är.




Kommentarer
Anonym

hehe jasså matchen va bra och lyset va släckt :P det betyder att FBK spelar som ett mörker nästa match ;)

2011-02-28 @ 16:19:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0