Italiensk glass... nästan!

Ikväll tänker jag tipsa om en glass. Och inte vilken glass som helst utan italiensk glass! Eller ja, nästan i alla fall. Riktig italiensk glass har jag hitills inte fått smaka på i Sverige, trots Carli choklads försök. Men nu hittade jag en som var liknande i smaken, fast inte i konsistensen. 

Lejonet och björnen står för glassen som heter Italiensk choklad. Den bör tinas lite mer innan den äts, för att få lite mer italien feel (Fast jag lovar, man kan aldrig få italiensk glass såvida man inte åker till italien). Smaken är otroligt god faktiskt, för att vara svensk. 

Så detta rekommenderar jag starkt för alla de där fredagskvällarna framför tv'n, kosta på dig lite extra och köp med dig en sådan här hem:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0