No I'm not a stalker....

Idag blev det nog jag som stod för dagens citat. Jag har låtit som världens stalker och typ idiot. För att ge er ett smakprov:
M: So what are you going to do at the arena before the match?
A: Like, get some tattoos. Watch the... players. I'm gonna hang outside the locker rooms probably....
M: ????!!!!
A: I'm gonna give one of the players a sketch I've made of him *blush* 

M: Så det här tecknandet, är det en hockeygrej eller en killgrej?
A: Ehm.. en Angeliqagrej snarare. 
M: Jaha, men är det liksom om hockeyn, eller grabbarna? 
A: Hah alltså det är mest hockeyn.... och grabbarna. När jag var yngre var det hockeyn... sen växte jag upp. 

Så jag har helt enkelt framställt mig själv som en hockeygrabbgalen stalkertjej som hänger utanför omklädningsrummen innan matcher för att ge porträtt av spelarna till dem. Normalt? Nej! Det är Angeliqa. Tydligen. 

Oh just det, jag skrev ett hyllningstal till FBK i Svenska B. Talet blev superbra, framförandet ägde och... ja, det var awesome helt enkelt. Tänker skicka det till dem tror jag.... 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0