songlist

Har äntligen lyckats slita mig från mina FBK hits och återgått till lite mer normal musik, även om jag fortfarande går runt och sjunger "svart & vitt eller lila & gult, spelar ingen roll!". Så nu tänker jag sätta ihop en liten kort låtlista med lite olika teman, någon gång i framtiden kommer nog en spotifylista upp också. 

Dagens......låt:
Depp - Everybody Hurts m. Peter Jöback (original av R.E.M)
Pepp - Get ready for this m. 2 Unlimited
Love - If I had you m. Adam Lambert
Heartbreak - Why does it rain m. Darin
Feelgood - Work of art(Da vinci) m. Måns Zelmerlöw
kan.inte.stå.still - Play that funky music m. Wild Cherry
spräng ljudvallen - Roses for the dead m. Funeral for a friend
Ny upptäckt - Who the f**k is Alice m. Smokie
Återupptäckt - Positiv m. Nevada Tan
jag försökte i alla fall - Lilla Lady m. Daniel Adams-Ray
Bästa -Apologize m. OneRepublic


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0