Valentines day

Ja, alla hjärtans dag är det idag. För mig innebär inte den här dagen något speciellt. Jag är inte en sån som "fördömer" kärleken och har "jag-hatar-alla-hjärtans-dag fester", men inte heller springer jag runt som en tok och köper allt som har formen av ett hjärta och är rosa. ;)

Jag fick dock en ganska härlig present idag, inställd lektion! Slutade vid halv elva, var hemma tjugo över tolv. Då blev det varm oboy dark, och några chokladkakor som jag gjorde igår. 

Har lite skrivblock idag, men bjuder på en liten bild och en dikt som jag skrev för två år sedan...

As I traced the contours of his beautiful upper body with my finger, I could not ignore the shiver that went up my spine and neither could I ignore the butterflies going crazy in my stomach.

As his eyes suddenly flashed down, giving me a warm look, I could not stop a smile from spreading across my lips.

As he softly called my name, I noticed how my heart skipped a beat and also how my cheeks suddenly went warm.

He was truly amazing.




Kommentarer
FridaJenssen

fin blogg, allt bra? (:

2011-02-14 @ 16:53:49
URL: http://fridajenssen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0