@ Waynes

Sitter på Waynes med bästa Camilla och käkar mat, ååh det är såå jävla awesome. Eller.... Nä. Vad är egentligen grejen med att blogga om vem man sitter med på Waynes? Varför ska man ta kort på sig själv med en Waynes-mugg och lägga upp den på alla sociala nätverk som finns? Meningslöst om ni frågar mig.

Men, jag har en mening med detta inlägg. Igår lade jag äntligen upp mitt senaste porträtt på FB, och då måste jag ju dela med mig av det här. Sure, jag gjorde killen x-antal år yngre, och lite mörkare i blicken, men nöjd blev jag ändå! Det är lätt det svåraste porträttet jag gjort (Säger jag som ska börja på ett porträtt på tre gubbar vars ansikten på referensbilden är ca 1 cm stora). dä blir nog bra.

Ikväll blir det Yoga igen, dags att "böja sin kropp i olika ställningar" igen. Hehe. Vi hoppas på att det är fler i salen i år än det var förra året. Blir lite roligare då.

Och imorgon står hockey på schemat, så det är nästan fullt upp för mig, men det är inte mig emot. Jaja, jag ska sluta tjata, här kommer porträttet, det är inte särskilt svårt att gissa vem det är...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0