dålig dag... de va snällt sagt

Så.. skolan startade idag. För mig var detta inte en bra dag. Nej, jag säger inte det bara för att skolan började, det ligger lite mer bakom det än så (för jag trivs i skolan). 

Efter att ha sovit till tio varenda dag på lovet var jag nu tvungen att gå upp klockan tio över sex. Det vill säga, väckning klockan tio i sex. Hehe, det är inte så lätt. Men jag kom upp! Bara för att må illa, sitta på badrumsgolvet i en timme, missa första lektionen, lägga mig i sängen, sova en och en halv timme, åka till skolan där det var blank-is ända fram till dörren, gå på lunch och där må illa igen och inte kunna äta. 

Sedan var det iskallt ute (fastän det var 2+!) och svinhalkigt. Att prova balklänning var väl inte direkt något dåligt, det var väldigt kul, jag hittade en jag ville ha och köpte den faktiskt. (YESSSSS!). 

Innan vi åkte hem drog vi och handlade, jag skulle köpa fil. Jag upptäckte för tjugo minuter sedan att det var blåbärsfil som jag fått tag i, inte vanlig fil. Besviken? Mja... Arg? Hah.... Ilsken? JA! Därför att, bara några minuter innan det fick jag veta att jag blivit "rånad".

Beställde 2 st knådgummin förra veckan, sådana man använder när man tecknar. Fick brevet idag, öpnnat på två ställen, utan gummin. Great, någon har snott mina knådgummin. Vem fan gör en sådan sak? Anmälan imorgon till posten blir, och jag lär inte få några knådgummin förrän slutet på veckan. 

F.U. Säger jag bara. Och ikväll ska jag se på en av de bästa, sorgligaste, mest känslosamma filmerna någonsin. Bara för att sedan vara tvungen att analysera den....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0