Pizza på momangen

Okej, idag har jag ändå haft en ganska bra dag. Jag har räknat en hel del fysik i skolan och faktiskt kommit någon vart på ett projektarbete. Sen är det ju så att idag har det nya Vampire Diaries avsnittet kommit ut! Det blir att sätta på det om ca en halvtimme, först skall jag smälta lite choklad och hämta jordgubbar (GOTT!).

På tal om gott, igår gjorde jag något otroligt gott! Jag behövde något lätt innan hockeyn igår, då kom jag ihåg att jag sett en rolig sak på Arla.se. Pizza på momangen hette receptet, man gjorde en creme fraishe röra och la ut den på tortillabröd, sedan in i ugnen 10 min, bara att äta! Så otroligt gott blev det. Du hittar receptet här: http://arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=21466 Jag rekommenderar att du provar det, det är definitivt värt det!

Och på tal om hockey så fixade jag två nya autografer igår, Sevc och Sjögren stod för kvällens fancorner! Blir mer hockey på tisdag, och då förhoppningsvis två nya autografer! Ska passa på att fylla upp tröjan nu när jag ändå ska köpa ny till hösten, vill ha en snyggare när jag drar till Linköping ;) 

Återigen på tal om hockey, så har jag faktiskt börjat teckna på ett nytt projekt. Vad har detta med hockey att göra då? Jodå, jag tecknar av Rickard Wallin! Just nu är det bara konturer och lätt förskuggning,, men det tar sig allt! 

Så, nu blir det dags för chokladdoppade jordgubbar, vampire diaries och allmänt mys! 

OH! Jag glömde nästan! Jag är på riktigt blogghumör idag hehe. Idag fick jag också min "lär dig italienska" CD. Jag ska till italien i tre veckor på praktik, så det är så lagom dags att lära sig italienska då ^^ Det bästa är att hon jag ska jobba hos ska prata lite extra italienska med oss, så vi lär oss mer, och vi har fått en fördjupningskurs att läsa när vi väl är där nere! WOHO!

Här ser ni mitt nya teckningsprojekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0