To a new beginning!

2010... ett år som inte går att beskriva i ord. En bergochdalbana för stor och läskig för alla världens nöjesparker. Förmodligen ett av de konstigaste åren någonsin. Jag vet med säkerhet att 2011 kommer att bli bättre. Men på ett sätt också lika jobbigt. Jag ska flytta, börja ny skola, lämna mina kompisar i värmland, jobba, resa, plugga och ha allmänt roligt. 

Det är inte helt smärtfritt som jag går över från 2010 till 2011. Det känns lite extra i magen när jag tänker på att jag faktiskt ska flytta ca 23 mil hemifrån. Precis som det känns när jag tänker på studenten i år. Jag antar att jag får ta dagen som den kommer och bara hänga med. 

Jag har i alla fall börjat året bra. En helkväll med mina tjejkompisar, tidig morgon, fin promenad hem från bussen, några åk i pulkabacken hemma och ett bett av pepparkakshuset. Jag kan inte be om så mycket mer. Sen är chansen att jag uppfyller mitt "I år ska jag träna jättemycket och städa i tid och vara ordningssam och göra massa aktiviteter" löfte som jag avlagt i fyra år på raken nu, inte så stor. Jag försöker hårt i några veckor, sen tappar jag bort mig. 

Hoppas att ni lyckas hålla era löften bättre än mig. Skål! För en ny början, och en ny åktur med världens största och läskigaste bergochdalbana!


Kommentarer
Prebenmari

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2012-07-09 @ 07:08:57
URL: http://prebenmari.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0