Today's friday... how did that happen?

Idag har jag gjort en del impulsköp. Jag och pappa drog ut till IKEA i hopp om att finna en sån där fin kom ihåg tavla att ha på kylskåpet. Nä, de har utgått och finns därför inte längre. FU! Smått irriterad virrade vi oss vidare till Bergvik där jag bytte en handväska och shoppade loss inne på coop. Eftersom jag troligtvis ska flytta till Linköping nästa år, så behöver jag något att visa vart det är jag kommer ifrån. Ett stycke FBK-Halsduk blev det, samt 8 st disktrasor (inte fbk tyvärr). Nu kommer jag att få elaka blickar, fast jag kommer att ha det rent hemma! (Inte för att disktrasorna faktiskt var till mig) 

Och min senaste upptäckt, samt fredagens tips, är Tradera. Här kan man lätt fastna (fast gör det inte för guds skull), i flera timmar var dag. Jag vill sitta och titta på vaser i en evighet. Håller på och budar på en vas just nu, som jag har en likadan av hemma fast i en annan färg. De är ganska unika, så jag vill gärna ha flera av dem. Just vaser är en hobby som jag nyligen kommit in i, som jag ärvt av min farfar. Vaser och prydnader, helst i form av katter, är lite av en passion för mig. 


Liten bild för att visa hur mycket snö vi hade förra året. Nu är vi kanske uppe i halva, men det ska snart försvinna på grund av massa jävla plusgrader!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0