Baktanten slår till igen

Idag blev det tomat-rödlök-mandel-scones samt kladdkaka. Sconesen blev jättegoda, tog två på direkten (men jisses vad kladdig degen vart!), men kladdkakan har jag inte smakat på än, tänkte vänta tills far min kommer hem. 

Vackert väder skulle det vara idag, solsken och molnfritt. Än så länge har inte molnen skingrat sig, solen har inte fått en enda stråle igenom. Så därför bakade jag. 

För att inte förstöra min träningsgrejs så borde jag gå ut och gå, fast jag funderar på att åka med pappa ikväll och grilla, så då blir det en mil på cykel. Och om jag stannar hemma kan jag gå ut och gå då. 

Vi får se, jag är inte på humör för något just nu, munnen är full av blåsor och jag är allmänt nere. Tölit värre. Men men, dra på lite Gyllene tider så blir man på glad igen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0