Two weeks to go!

Uppdateringarna kommer väl inte allt för tätt just nu, men hallå, det är sommar! 

Fast just nu är det faktiskt lite för varmt hemma, det är tropisk hetta som gör allt som inte stavas b-i-k-i-n-i, varmt att gå runt i. Man kan knappt andas på övervåningen, och inte ute heller för den delen. Morgnarna funkar, och kvällarna likaså. 

Och det är nu, mitt i denna hetta, som mina släktingar från England kommer och bor hos oss i en vecka. Och det är nu, mitt i denna hetta, som jag börjar packa inför flytten till Linköping. 

Än så länge har jag fixat ihop fem lådor med påslakan, böcker, musik, film, dataspel, nintendo 8-bit, sega mega drive, vhs-spelare, dvd-spelare, och massa mer. Mitt kök är 60-tal, men mitt vardagsrum blir 90-tal med vhs:en, nintendot och segat. Jag antar att jag inte riktigt har växt upp, för jag älskar att titta på gamla disneyfilmer. Lady och Lufsen, Pongo, Lejonkungen! Åh, det är så kul! 

Kanske är det bra att behålla barnasinnet, bara det inte går utanför filmens värld. Och det kan jag garantera att det inte gör, för till vardags är jag rockig och hårdhudad.... eller ja, ibland. Jag älskar fortfarande rosa vattenkannor och små gulliga värmeljushållare. Heh... vet inte vart jag vill komma med detta.

Någon sommarbild ska jag försöka få upp till veckan också, jag vet att jag är seg. Nu bloggdesign tänkte jag prova mig på också, men det blir när jag köpt en ny dator och med den även Photoshop (Yah, min gamla stationära är ju lite trasig sådär...).

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0