En dag på stan

Som sagt cyklade jag in till stan igår, det är väl lite mer än en mil eller så... För första gången var det inte motvind på Hammaröleden, så det gjorde en ju glad. Ca 45 minuter tog det, vilket jag är väldigt stolt över. 

När jag går på stan med min kära Sofia har jag alltid kul, för hon drar in mig i alla butiker och får mig att prova massa kläder (som jag annars inte har tålamod till). MQ har rea just nu, på en klänning som jag spanat in sedan den kom in i butik. (Nu finner jag såklart ingen bild på den och är för lat för att ta kort med kameran). Begav mig iväg med mina presentkort på kvällen till Bergvik för att MQ inne i stan inte hade min storlek. Den passar perfekt... men lilla jag funderar ändå på att lämna tillbaka den -.- "Nej men den är ju lite tajt, jag kan inte bli större, och axelbandet åker ner så då måste jag ha klädtejp... blablabla" 3 dagars öppet köp, vi får se hur det går. 

Vi provade kläder hela dagen, tog en underbar chokladglass/mangosorbet på Carli Choklad, åt helt ok mat på Duvan och hade skitkul helt enkelt! 

Vägen hem var inte lika rolig... att säga att jag hade ont i rumpan är nog en underdrift. Sedan i måndags har jag cyklat 5 km varje dag, och igår en mil. Så det gjorde ont. Väldigt ont. Jag tänker inte cykla på hela 3 dagar! 

Nu är det dock dags att städa för mig, och sedan ska jag baka bullar! (Desperate housewife mode activate)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0