Har gått och blivit aktiv

Nu när sommaren är här så är det ju nästan jämt väder för att gå ut och gå eller cykla eller något liknande. I förrgår cyklade jag 6 km, igår gick jag 8, idag ska jag cykla 1 mil (+ 8 km kanske) och sedan ska jag fortsätta att gå resten av dagarna. Någon dag bör jag dock vila, för jag har ganska ont i ena låret... träningsvärk eller någon form av sträckning, jag vet inte. 

Och även om jag skulle vilja cykla mer så är det viktigast att jag går, för i förrgår köpte jag nya löparskor. Om två veckor befinner jag mig i Åre där jag ska bergsvandra... då måste jag ha gått in de där skorna. Som tur är så är de bekväma, så det ska inte vara något problem... 

Så gick det till när jag blev aktiv. För att hålla uppe tempot tar jag med mig pappa ut och går ibland. Då tappar ingen farten och vi håller jämnt tempo i 5 km. =) 




Kommentarer
joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-30 @ 22:26:43
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0