It has begun...

Nu har sommarlovet börjat på riktigt. Solen skiner ute, det är måndag och imorse cyklade jag ner till ICA för att köpa jordgubbar till frukosten. 

Det som inte är gött är att mina läppar är så torra att de svider hela tiden. Är det en förkylning på gång eller jävlas de bara med mig? 

För de där dagarna då man inte har något att göra, det regnar ute och det är bara skit på tv:n så finns det några länkar att fördriva tiden på. 
Se.fmylife.com - F.d. fanförmittliv, läs om folks tragiska liv - framkallar skratt... tills man inser att samma sak hänt en själv. 
fmylife.com - engelska fanförmittliv
Failbook.com - Awesome facebookuppdateringar som bara måste läsas
Poorlydressed.failblog.org - I USA klär sig folk som de vill. Här är beviset. 

Failblog.org har många olika underkategorier, bl.a. Icanhazcheezeburger, know your meme osv. It never ends! 
Sedan har vi såklart de härliga svenska sidorna: Tjuvlyssnat, tjuvtittat och felsms. 

Nu ska jag dock lägga mig ute och skriva lite grand, behöver komma igång på allvar med den där jävla boken....

Have a nice sommarlov everybody!


Kommentarer
linn

kollar dessa direkt har liiiiite tråkigt just nu såattttte ;D men du! länka till den här ist kanske ? :D angie jag vill käka jordgubbar med dig någon dag!!! :D

2011-06-14 @ 19:46:15
URL: http://2life.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0