Moving on with my life

Förhoppningsvis har jag en lägenhet om en och en halv vecka. Om inte mindre än fem dagar har jag tagit studenten. I augusti flyttar jag hemifrån till en helt annan stad. En kompis flyttar med till samma stad, resten sprider ut sig, precis som klassen. 

Idag har jag dock lätt att acceptera att jag inte kommer att se många av dem igen, life goes on, och trots att vi har varit en bra -  smått dysfunktionell - klass, så har jag inte blivit så "tight" med många av mina klasskompisar. Det är en utvald skara som jag verkligen kommer att sakna, som kommer att lämna något efter sig hos mig. 

Nu har jag en härlig sommar att se fram emot, med bergsvandring, någon form av konserter och massa sol och bad med tjejerna. Att ligga ute och pressa, det är något jag ärvt av mamma, något som jag älskar. Idag somnade jag en timme, för att bli väckt av pappa som tyckte att jag borde vända på mig så att jag inte blev bränd. Den timmen var helt underbar. 

Nu, som i denna stund dock, ska jag äta en bulle eller två, dricka lite iste med min far på trappen och njuta av solskenet här hemma i Solgläntan.


Kommentarer
daniela

vart är det du ska flytta? :)

2011-06-12 @ 12:55:16
URL: http://thesethings.blogg.se/
Rokkonen

Det blir Linköping =) Har sökt 8 utbildningar där, så är säker på att jag kommer in :P

2011-06-12 @ 17:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0