Sandviken, här ger vi ut fel nummer

Idag, var jag ute och gick med pappa. När jag kom hem har jag tre missade samtal från två olika nummer. Nyfiken som jag är kollar jag såklart upp numren på Eniro. Två personer från sandviken, förmodligen sambos med tanke på de olika efternamnen men samma adress. Detta är fjärde gången någon från Sandviken ringt eller sms'at mig. Alla söker de en Sofi. Jag har ingen aning om vem denna Sofi är då jag inte hittar henne på internet, för jag vill så gärna se hur lika våra nummer är eftersom folk hela tiden slår fel! Eller har hon gett ut fel nummer kanske? 

Hur som helst sms:ade jag tillbaka till ett av numrena idag och sa att de ringt fel och det vore bra om de kunde sluta med det, precis som resten av Sandviken. Hoppas de lyssnar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0