Från botten till toppen

Denna dag har gått från att vara sämst till bäst. Vaknade inatt vid halv tre av illamående vilket resulterade till övernattning på badrumsgolvet. Klockan 06.10 samlar jag kraft och lägger mig på soffan istället, där föblir jag sovande till 13.10. Smått neutral eftermiddag, inte mycket till mat, mest sömn. Sen började hockeyn. 

SAIK - FBK, en ruskigt viktig match. Kunde tyvärr inte se den på tv, utan följde via aftonbladets kommentatorsupdate. Åh, vilken spännande match. Slutade 2-6, dvs vinst till FBK. Nära till Hat-trick av Wallin, men enligt C+, AB, FBK's hemsida och HL så styrde han inte in 2-4 pucken. Attans. Men, men, nu är vi tvåa i tabellen i alla fall. 

Vet att det är mycket hockeyuppdateringar just nu, men hallå, slutspelet börjar ju snart! Freak som jag är kan jag inte låta bli att dela med mig av mina tankar =D

Nu blir det att försöka sova, fast med tanke på att jag det senaste dygnet sovit ca 12 timmar, så får jag nog lägga mig och skriva lite på en ny novell/ungdomsbok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0