Good guys in their bad days

Som rubriken avslöjar kommer detta inlägg handla om killar, och inte vilka killar som helst. Jag har hittat fyra videos som visar fyra av mina favoritartister. Gulliga, snälla, omtänksamma killar är vad de är vanligtvis. Men det fanns en tid då även dessa sötnosar var bad boys med attityd! (Åh, vad jobbigt tjejig jag är nu eller hur?) Dessa videoklipp kan i alla fall inte jag slita ögonen ifrån. 

Vi börjar med...Dima Bilan. Han har nu blivit en såndär mysig kille som skriver kärlekslåtar (bland annat) och gör lite sådär småsexiga videos. Jag har grävt fram hans första video, där rånar han en mack och tar någon annans tjej. Det är eld, vapen och attityd!



In med Darin, nu är det ju kärlek på hög nivå med "You're out of my life" och "can't stop love", och det var det även för några år sedan, men lite kaxigare, och lite sexigare. (Inte bra kvalité på videon, men hittade ingen annan)



Och så har vi Adam Lambert. Vi har väl alla hört låten "Whataya want from me" ? Här har vi något helt annat, lite mer rått, mer... POW!



Och jag avslutar med Peter Jöback, när han var en Sinner. Kan se den här videon flera gånger om, mina ögon är fortfarande klistrade vid skärmen. DAMN! Säger jag bara. Finns det en ung heterosexuell motsvarighet till den här killen någonstans? 




That's it, nu ska jag inte vara så... angeliqa-ig. Det blir mycket Boysboysboys omkring mig, och vissa dagar är det svårare att tona ner det. Men, then again, varför ska man dölja den man är? Det är ju inget fel med ögongodis, right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0