ibland vill det bara inte...

Italien om 8 dagar. Innan dess har jag:
1 st globaliseringsdebattartikel á 3 sidor
1 st spelanalys
1 st varumärkesuppgift á 20-30 sidor
1 st analys av redovisning
att skriva. 

Det här kanske inte verkar så jättemycket. Jag menar, jag får ju jobba på nr 2 och  4 i skolan, och faktiskt nr 1 också. Hell, jag får jobba med alla i skolan! Men i skolan får man inget gjort. Där skrivs inga 3 sidiga uppsatser och analyser. Idag är näst sista dagen på mitt lov, hur många av dessa uppgifter tror ni att jag jobbat på under lovet? EN! Och jag har precis börjat på nummer två. Den första är inte ens klar, den är bara negativ och stressig, den är inte jag! 

Ibland vill det bara inte för en. Ibland orkar man inte skriva. Och ibland orkar man inte med lärare som ger en fyra fucking uppgifter innan man ska åka till italien, veckan efter ett fucking jävla lov. 

För att citera Jörgen Kalitzki:
"Nej, seriesegern förlorades inte i den sista omgången i lördags. Det var inte fucking Johan Davidsson som stal den med sin jävla puck i tom jävla kasse eller domarjävelns dumma jävla beslut att stjäla ett regelrätt jävla mål för Bollklubben."

Nej, lovet försvann inte pga skolan. Det var inte fucking *insert teachers name here* som stal ditt jävla lov med en uppsats eller jävla *insert teacher no 2's name here*'s beslut att lägga in en fucking stor inlämning sista skoldagen innan du åker. Det var du, som inte tog vara på lovet utan blev SJUK och bestämde dig för att skjuta upp alla uppgifter till sista dagen.


Kommentarer
Mathilda

Jag tycker allt att det är fucking teacher no.1 and 2´s fel! Man ska kunna vara sjuk på lovet och inte behöva må dåligt för det! Blame the teachers, I do!!

2011-03-07 @ 22:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0