I'm alive!

Har kommer en kort uppdate sahar tvo dagar innan jag aker hem. Sitter pa mitt kontor i Italien, solen lyser in genom fonstret och retar mig for att jag tvingas vara inomhus, usch. Sista uppgiften pa jobbet blev att gora en etikett till Honung fran Cantina, det gar helt okej faktiskt, fast den etikett jag gillade minst av de fyra jag gjorde, var den som mina arbetsgivare gillade mest... italienare ar lite speciella....

Jag har i 8 dagar suttit och jobbat pa en MAC, jag tycker inte om det, det ar krangligt, men det gar. Saknar min PC. Nagot som jag inte saknar dock ar snon i Sverige, visst gillar jag sno, men inte nar jag haft solsken och 20 grader i tre veckor.
Kommer hem fredag kvall, ska forsoka lagga upp ett inlagg da, annars blire lordag.
Btw. bast av allt... 9 april - SM-final nr 3, FBK vs. ???, jag har biljett, jag fyller ar, gissa vem som ar glad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0